Slideshow image


Since your web browser does not support JavaScript, here is a non-JavaScript version of the image slideshow:


slideshow image


slideshow image


Rabu, 20 Mei 2009



Laman Blog Persekutuan Pengakap Malaysia Daerah Tampin mengandungi maklumat-maklumat penting mengenai pergerakan Pengakap Daerah Tampin yang boleh dijadikan rujukan bagi semua pihak yang prihatin terhadap PPM Tampin. Mudah-mudahan semua yang dipaparkan itu dapat memberikan gambaran ringkas merangkumi aktiviti, Ahli Majlis Pengakap Daerah, ADC dan semua struktur organisasi PPM Tampin

Saya bersyukur kerana PPM Tampin mendapat sokongan penuh dari PPM Cawangan Negeri Sembilan, Pegawai Daerah Tampin, Pegawai Pelajaran Daerah Tampin, Majlis Pemimpin dan semua yang terliabat secara langsung dan tidak langsung. Saya yakin visi dan misi PPM Tampin akan tercapai dengan kerjasama berterusan daripada yang terlibat.

Sebagai Pesuruhjaya Daerah, saya berjanji akan mengekalkan budaya yang baik dan terus berusaha untuk mencipta sejarah. Saya berharap ADC, pemimpin dan ahli pengakap daerah Tampin dapat bangun sederap, mara sepakat demi kecemerlangan dan kejayaan dalam usaha menjana modal insan impian negara.

Sekian, Terima kasih

EN. BEDERI SHAM BIN SHAMSUDIN
PESURUHJAYA PENGAKAP DAERAH TAMPIN





















kosmo sinchew nanyang nst DINAKARAN sinar OUM Metro beritaharian NST utusan jazeera jazeera MyKKK